Download onze inspirerende brochure
We hebben ons verhaal voor je samengevat in een handige en inspirerende brochure. Hierin ontdek je:
- Véél foto’s van kantoren en showrooms voor extra inspiratie
- Een tabel met diverse kostensoorten en kengetallen per m² voor vloeren, plafonds, meubels, verlichting,…
- We vertellen je meer over hoe we een gratis voorontwerp maken
- Het stappenplan naar een sprankelend en spraakmakend interieur
- Een blik op onze werkwijze en ons team
Geef je e-mailadres in en we sturen je de brochure meteen op.
Sterke interieurs voor sterke merken
Naar klanten toe vertelt je winkel of bedrijfsinterieur ook een verhaal. Dat verhaal kan je merk, product of dienst versterken. We kennen allemaal het gevoel wanneer we ergens graag binnenwandelen en onder de indruk zijn. Het is simpel: een sterk merk verdient een sterk interieur.
Interior branding is… een beleving creëren
Je hoeft geen volleerde marketeer te zijn om te beseffen dat branding niet stopt wanneer je logo op je raam staat of wanneer je website online is. We leven in een ‘belevenis’-economie. Het aanbod van producten en diensten is tegenwoordig enorm en ‘een goed product’ alleen is niet (meer) voldoende om je leads te overtuigen. Het gevoel dat je klant heeft bij een bezoek aan je winkel, toonzaal of kantoor bepaalt mee zijn keuze. In je interieur komt je merk tot leven en creëert het (hopelijk!) een emotionele band met je publiek.
Heb je inspiratie en prijsinformatie nodig?
Start dan met het downloaden van onze brochure en ontvang:
- Een tabel met diverse kostensoorten en kengetallen per m² voor vloeren, plafonds, meubels, verlichting,…
- Jouw stappenplan naar een sprankelend en spraakmakend interieur
- Een blik op onze werkwijze en ons team
- Véél foto’s van kantoren en showrooms voor extra inspiratie
Geef je e-mailadres in en we sturen je de brochure meteen op.
Interior branding is… opvallen en zich onderscheiden
Opvallen in business, het is niet gemakkelijk meer. Veel sectoren zijn momenteel al zo verzadigd waardoor er een overaanbod aan ondernemingen bestaat. Zware concurrentie dus. Daarom is het zo belangrijk om er uit te springen, om anders te zijn dan alle anderen. Denk maar aan de fashion-wereld. Voor kledingmerken bijvoorbeeld is het winkelinterieur dé manier om er uit te springen. Klanten moeten graag in de winkel langs komen. Ook met je kantoor, je meeting room, je toonzaal kan je ‘eruit springen’ en bij je bezoeker een onvergetelijke indruk nalaten.
Wil je onze 35 jaar ervaring daarvoor inschakelen? Vraag dan nu je gratis voorontwerp aan!