Onder de naam SIP PROTECTION verkoopt Sioen beschermingskledij voor de gebruikers van kettingzagen. Om SIP PROTECTION tijdens de coronacrisis tot bij het publiek te brengen, ontwikkelde Sioen een virtuele pop-upruimte met behulp van de virtual selling tool Xperify. (Meer info: https://aktual.be/virtuele-showroom/)
Gedurende drie dagen werd de virtuele pop-up opengesteld voor het publiek. Via video calling werden de bezoekers persoonlijk ontvangen en begeleid door het SIP PROTECTION sales team. Ze brachten samen een bezoek aan ‘Rhino’s Terrace and Lodge’ om vandaaruit de nieuwste SIP PROTECTION producten te ontdekken en meer te weten te komen over de expertise en het team, …
De SIP PROTECTION Pop-Up Days gingen door in april 2021 en zijn inmiddels voorbij. De virtual hosts zijn dus niet meer aanwezig maar wie nieuwsgierig is, kan nog steeds een kijkje nemen in de virtuele pop-up: https://www.xperify.app/showroom/sip-protection
Wil je ook een virtuele pop-up?
Wil je ook een virtuele ruimte laten bouwen waar je jouw klanten persoonlijk ontvangt en gidst door jouw aanbod? Boek via de gele knop een demo en stap binnen in onze virtuele lobby!