SIP Protection ontvangt klanten in virtuele pop-up

Door de coronacrisis werden heel wat beurzen afgelast. Voor bedrijven waren het geen evidente tijden maar sommigen gingen creatief om met de situatie. Textielproducent Sioen bijvoorbeeld besloot om niet bij de pakken te blijven zitten toen de beurs EUROFOREST werd afgelast. Het bedrijf organiseerde voor haar merk SIP PROTECTION zelf een online opendeurdag onder de naam 'Pop-Up Days'.

Klant

Sioen

Sector

Textiel

visit our knowledge center
discover
check out
welcome

Onder de naam SIP PROTECTION verkoopt Sioen beschermingskledij voor de gebruikers van kettingzagen. Om SIP PROTECTION tijdens de coronacrisis tot bij het publiek te brengen, ontwikkelde Sioen een virtuele pop-upruimte met behulp van de virtual selling tool Xperify. (Meer info: https://aktual.be/virtuele-showroom/)

Gedurende drie dagen werd de virtuele pop-up opengesteld voor het publiek. Via video calling werden de bezoekers persoonlijk ontvangen en begeleid door het SIP PROTECTION sales team. Ze brachten samen een bezoek aan ‘Rhino’s Terrace and Lodge’ om vandaaruit de nieuwste SIP PROTECTION producten te ontdekken en meer te weten te komen over de expertise en het team, …

De SIP PROTECTION Pop-Up Days gingen door in april 2021 en zijn inmiddels voorbij. De virtual hosts zijn dus niet meer aanwezig maar wie nieuwsgierig is, kan nog steeds een kijkje nemen in de virtuele pop-up: https://www.xperify.app/showroom/sip-protection 

Wil je ook een virtuele pop-up?

Wil je ook een virtuele ruimte laten bouwen waar je jouw klanten persoonlijk ontvangt en gidst door jouw aanbod? Boek via de gele knop een demo en stap binnen in onze virtuele lobby!

Vraag je demo aan