Beursstanden: dé trends en tips voor 2022

Sinds de coronapandemie zien mensen opnieuw de waarde in van persoonlijke contact. Face to face marketing heeft daardoor aan belang gewonnen. Welke tool is er krachtiger dan een beursstand om in contact te komen met je publiek? Speel bij je volgende beursdeelname in op deze tendens! Benieuwd hoe? Onze experts delen hun tips.

 

Onze sales en marketing experts voeren dagelijks gesprekken met exposanten, leveranciers en beursorganisatoren. Overal wordt hun gevoel bevestigd dat de vraag naar beurzen hoog is. Het publiek kijkt ernaar uit om opnieuw beurzen te bezoeken! Onze experts raden exposanten dan ook aan om het concept van hun beursstand tegen het licht te houden en goed in te spelen op de verwachtingen van de toekomstige beursbezoeker. Kort samengevat zijn dit hun zeven tips:

1. Trigger de zintuigen van de bezoeker

2. Maak écht contact met je doelgroep

3. Doe aan hybrid selling

4. Focus op één hoofddoel

5. Breng de informatiebehoefte van je doelgroep goed in kaart

6. Investeer in de communicatievaardigheden van je verkopers

7. Benut de kansen van regionale beurzen en expo’s

Wil je meer lezen? Je vindt de inzichten van onze experts in een verfrissende bundel die je hieronder kan downloaden.