Een intieme stand met belevingshoeken

Voor het eerst zal La Lorraine Bakery Group aanwezig zijn in het hart van de bakkerijhal op de drukst bezochte Europese beurs voor Retail, food service. Met een nieuwe bedrijfsidentiteit en een nieuwe uitdaging voor Aktual standenbouw, een beursstand die focust op productleiderschap en hospitality. Een beurs waarop Lorraine Bakery Group zijn klantrelaties kan uitdiepen en verbreden, van Retail en food service naar distributie en partners.

Klant

La Lorraine

Oppervlakte

99m²

Sector

Voeding

2_La Lorraine_Anuga 2019 7_beursstand_LR
6_La Lorraine_Anuga 2019 6_beursstand_LR
7_La Lorraine_Anuga 2019 6_beursstand_LR
1_La Lorraine_Anuga 2019 3_beursstand_LR
8_La Lorraine_Anuga 2019 6_beursstand_LR
5_La Lorraine_Anuga 2019 9_beursstand_LR

Ons antwoord was een standconcept met een intieme en stille zone waar ontdekking en verkenning centraal stonden. Dit zonder de toegankelijkheid en focus uit het oog te verliezen.  Een set-up van belevingshoeken waar ontdekking van de verscheidene productcategorieën gecombineerd wordt met content, onder meer door het gebruik van  interactieve touchscreens.

Finaal kom je in de stand waar sales medewerkers de standbezoekers ondersteunen met bijkomende informatie. In de stand is een bakkerij/koffieshop voor geprivilegieerde klanten en relaties, de bread&pastry weerspiegeling van diverse Europese culturen.

Ontdek onze brochure over standenbouw

Ga je deelnemen aan een beurs en zoek je een ervaren standenbouwer? We hebben ons verhaal voor je samengevat in een handige brochure, met extra inspiratie én prijsinformatie.