Opvallende blauwe zone voor SYNQ
Lockers doen aan werkkleding denken. Rond dat concept vulde onze Aktual Designstudio 200m² aan beursoppervlakte in voor Sioen Apparel waarvan 50 vierkante meter werd voorbehouden voor de lancering van en SYNQ. Om de SYNQ merkbeleving volledig tot uiting te laten komen creëerden we een blauwe zone, waarbij de vloer, plafond, meubilair tot zelfs de kleding van het standpersoneel blauw waren, en het logo en de slogan ‘In Synq works well’ prominent aanwezig waren.
Holoboxen en dynamische ledwalls voor extra stopping power
De Sioen Apparel zone en de SYNQ zone vormden één spetterend geheel met een enorme audiovisuele wow-factor die bijdroeg tot de totaalbeleving. Een L-vormige LED-constructie creëerde een zwevend LED-plafond met doorlopende videocontent van plafond tot wanden. Ook de holoboxen waren échte blikvangers en presenteerden de producten op een verbluffende manier. Op de Sioen stand werd een catwalk-podium gecombineerd met grote verticale schermen om het verhaal extra te versterken.
Focus op interactie en het creëren van opportuniteiten
Alle opvallende elementen, zoals mannequins, lockers, video’s, holoboxen en andere speelse accenten, samen met talrijke onmisbare details, hebben bijgedragen aan een fenomenaal eindresultaat. De prominente bar in het midden van de stand, de juiste muziek die via speakers over de gehele stand te horen was, en de correcte belichting van producten en zitgelegenheden hebben de sfeer versterkt. Deze stand is ontwikkeld om te inspireren, te verbazen en interactie te creëren met het publiek. Het eindresultaat was werkelijk een schot in de roos.